داداشای گلم من می دونم شما ها رفتید تا اسلام وایران بمونه تا حیا وحرمت ناموستون بمونه شما یه معامله شیرین با خدا کردید خدا هم شهیدتون کرد وخونبهاتون رو خودش به عهده گرفت وگفت من خون بهای شمام وخوشا به سعادتتون که خون بهای شما خود خداست واین رو خودش وعده داده و وعده خدا هم که حقه .   

حقا که غیرت رو باید از شما ها یاد گرفت شما که حتی از جونتون هم برای دفاع از ذره ذره خاکتون مایه گذاشتیدو نذاشتید ذره ای از خاک وطن تو دست دشمن بمونه وباز هم خوش به حالتون که مهمون خدا شدید وچقدر خوبه مهمون خدا شدن آخه هیچ میزبانی بهتر از خدا نمیشه .

میدونید تو این روزگار که همه جا پر از زرق وبرق و حسادت وچشم وهم چشمی شده تو زمونی که همه جا پر شده از منم منم پر از غرورو تکبر پر از آدمایی که چسبیدن به مقامشون شهید وشهادت یه واژه ی غریبیه . گر چه میدونم کوتاهی از خودمون بوده که این اتفاق افتاده ودر مقابل همه این کوتاهی ها فقط میتونم بگم شهدا شرمنده ایم ولی داداشای گلم مطمئن باشید که ما همیشه تمام سعیمون رو می کنیم تا راه شما رو ادامه بدهیم .و نگذاریم یاد شما کمرنگ بشه ورسم شما از بین بره . من این رو به شما قول میدم که نگذاریم آقا و مولاو مقتدامون مهدی فاطمه ونائب برحقشون امام خامنه ای تنها بمونن. .

شهدا اینجا رو خاک خیلی دلم برا شما آسمونیها تنگ میشه ولی میدونم به شما اون بالا داره خوش میگذره شما از زمین کنده شدید تا به آسمون برسید ورسیدید.

از شما می خوام برا ی همه جوونا این سر زمین دعا کنید ,دعا کنید که گول شیطان وشیطان بچه ی زمان آمریکای جنایتکار رو نخورن ودر راه حق و حقیقت ثابت قدم باشن .

از شما می خوام که تویوم الفصل شفاعتمون کنید ,تنهامون نذاریدودستمون رو بگیرید.

خیلی خیلی دوستتون دارم ومحتاج دعای شما هستم .

اللهم عجل لولیک الفرج

   


نظرات شما عزیزان:

شهدا شرمنده ایم
ساعت15:21---12 بهمن 1393
اللهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک...
پاسخ:الهی آمین ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها :